Om oss

Om JSP & Co

Vi tycker att små detaljer gör skillnad!

Personlig service är en väldigt viktig del av vårt erbjudande.

Som kund får du en och samma kontaktperson oavsett vad det gäller.

För oss handlar service om trygghet, flexibilitet och en bra kommunikation. Detta för att kunna uppnå bästa resultat och få en glad och nöjd kund.

kratta

Ödmjuk och förståelse

Några av JSPs grundstenar är att man är ansvarsfull, empatisk och prestigelös. Vi ser också att alla som jobbar tillsammans med oss kan sätta sig in i en annan människas livssituation och har en stor förståelse för allas olikheter.

lyhörd

Att vara lyhörd handlar om öppenhet, flexibilitet och kommunikation. Varje möte ser vi som unikt, därför ser vi att rätt person och kunskap är grunden för att kunna uppnå bästa resultat. Vi är öppna för synpunkter och idéer om hur vi kan utveckla eller förbättra oss själva eller vårt arbetssätt.

Service

Medarbetarens uppträdande ska präglas av servicekänsla. God tillgänglighet och av proaktivt arbete. Bemötandet ska alltid vara korrekt. Vi situationsanpassar oss efter kundens behov. Vilket t.ex. kan innebära att kunna identifiera eventuella hinder och hitta kreativa lösningar eller erbjuda råd och hjälp.